Bobo's blog

Mit billede
Her vil jeg fortælle lidt om, hvad der sker i min Border Collie Bobo's liv.

søndag den 3. april 2011

Nederen!

Bobo og jeg var ude og lure til dch konkurrencen i Holbæk i dag, Det var rigtig hyggeligt.
Tillykke til Stine & Lotus  i B-klassen og Jeannie & Homie i C-klassen, med de helt vildt flotte resultater.

Jeg blev jo lidt inspireret og har har været i haven og træne. Vi trænede en del stå, hvor Bobo meget gerne vil sitte, men nu har jeg ændret kommandoen til "stå" i stedet for "ståååe" og det går fremad... jeg ville lige afslutte med en sit, jeg havde tænkt mig at han skulle sitte i 1 minut, og det går rigtig fint, men øv øv øv efter 30 sekunder er der en der skyder i nærheden, Bobo bliver hunderæd(som man siger i Nordjylland) og tager halen mellem benene og løber ind. Kedelig afslutning :-(

Nå men udover det, så har Bobo det forøvrigt fint, der er kun 4 dage til at han må løbe uden snor igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar